17 Ocak 2017 Salı

Loreal Casting Creme Gloss Deneyimim

Selam 😊

Sizlere Loreal Casting Creme Gloss deneyimimi anlatmak istiyorum. İşe öncelikle boyadan önceki saçımı anlatmakla başlayayım. 

Saçımın kendi rengi koyu kahverengiye yakın bir renk. Ombre modasına uymak için geçen sene kuaföre gittim. Koyu renk saçlarıma turuncu renkte berbat bir ombre yaptı. Tekniği de çok kötüydü. İki ay dayanabildim. Başka bir kuaföre gidip turunculuğunu kırdırdım ve biraz daha paket attırıp saçıma kaynaşmasını sağladım. Bu saçla 9-10 aydır idare ediyordum. Ve artık değişiklik yapmak için saçımın sarılarını kapatmaya karar verdim 🙂

Watsons'ta daha önce görmüş olduğum ve amonyaksız olduğu için dikkatimi çeken Loreal Casting Creme Gloss'u araştırmaya başladım. Ve 28 yıkamaya kadar kalıcı olması da artı bir özellikti. Çünkü ilk defa saçımı tamamen boyayacağım için sonuçtan memnun kalmazsam geri dönüşü olabilecekti.

Uzun uzun düşündükten sonra bu renge karar verdim 👇🏻 (515-Buzlu Çikolata)

Casting Creme Gloss - 515 Buzlu Çikolata


Diğer bir çekincem ise boyanın yetip yetmeyeceği idi. Çünkü benim saçlarım belime kadar uzun. O nedenle boyamaya dipten başlamak yerine uçlardan başladım. Böylece boya yetmezse, saçımın üst kısımlarıyla arasındaki renk farklı olmadığı için, abes bir durum oluşmayacaktı. Ancak boya tüm saçımı boyamaya yetti hem de rahat rahat 👍🏻

Kullanım kağıdında anlatıldığı gibi saçlarımı ıslattım ve hafifçe havluyla nemini aldıktan sonra uyguladım. Boyayı kullanırken video çekenlerin bu konuya dikkat etmediklerini gördüm. Hepsi kuru saça uyguladılar.

Boyama sonucunda sonuçtan memnun kaldığımı söyleyebilirim. Uçlardaki sarı kısımlar daha açık renk olarak tuttu. Hafif kızılımsı. Kendi saç rengim ise bşraz koyulaştı. Ama görüntü güzeldi 👍🏻

Yumuşaklık verdi mi konusuna gelirsek, benim saçlarım zaten yumuşak ve sağlıklıydı bunun üzerine ekstra bir yumuşaklık verdiğini söyleyemem.

28 şampuanlama sonrasında akıp akmayacağını, yani kalıcı mı yarı kalıcı mı olduğunu zamanla göreceğiz.

Hoşçakalın 🙃🤗😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder